Ezeknek az autóknak a legmagasabb az átlagos futásteljesítménye Magyarországon
Az Ön autója is szerepel a listán?
Az Ön autója is szerepel a listán?
A listavezető modell árának alakulásán is jól látszik, hogy mire van most kereslet.
A Trump nevével fémjelzett olasz szupersportkocsi 5 évig volt az amerikai elnök tulajdonában.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat egy eredeti gyári Citroën ZX Rallye-Raid Evo 2-re.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
A vásárlóerő jelentős csökkenése a használtautó-piacra vitte át a különben új autóban gondolkozók jelentős részét is.
Ez a jó öreg farmotoros Skoda egészen a 70-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
Az éppen új gazdára váró patinás Formula-1-es autóban még rendes kézi kapcsolású váltó található.
Találtunk egy igen jól felszerelt régi 7-es BMW-t, melyből meglepő módon talán csak a bőrüléseket spórolták ki.
Az Alpina Roadster V8-ból alig több, mint 500 példány készült két évtizeddel ezelőtt.
A közel 5 évtizedes limuzinnal eddig alig 74 ezer kilométert tettek csak meg.
A szalonállapotú régi 520i-vel az elmúlt több mint két évtizedben évente átlagosan kevesebb, mint 80 kilométert tettek csak meg.
Ennek az eladósorba került Mercedesnek a felfelé nyíló ajtók és a biturbó motor adja az igazi fűszerét.
Az átlag magyar autó jócskán elmúlt tízéves, és ritkán ér többet hárommilliónál.
Mesterségesintelligencia-alapú ár-összehasonlító jelent meg, amely eladás és vásárlás előtt is jól jöhet.
A legendás 507-es típusból alig több, mint 250 példány hagyta el a gyártosort.
Eladósorba került a világ egyetlen ötajtós Monteverdi Safarija, mely alig használt terepjáró lényegében szalon állapotnak örvend.
Ötödik hónapja szinte változatlan a gazdát cserélő személyautók száma.
A Swift, úgy tűnik, még mindig a mi autónk.